۷ مهر ۱۳۹۴

استفاده از پارامترهاي متغيير در آدرس به ضرر شماست!!

به عکس زير نگاه کنيد، اين شکل آدرس دهي روش بدي است:


تا جايي که برايتان ممکن است از پارامترها در آدرس استفاده نکنيد. اگر از بيش از دو پارامتر در آدرس هاي خود استفاده ميکنيد ، بدون شک مي بايست روي تغيير آدرس هاي خود به استاتيک ، قابل خواندن و متني سرمايه گذاري کنيد.
بيشتر سيستم هاي توليد محتوا از سال هاي قبل به اين سمت حرکت کرده اند اما همچنان برخي عقب مانده اند. از ابزارهايي مانند mod_rewrite  و ISAPI rewrite و ياURL Rewrite Module براي(IIS) در انجام اينکار بهره بگيريد.
در دنبال کردن کليک ها از برخي پارامترهاي پويا استفاده ميشود ( نظير آنچه در برخي از ابزارهاي اشتراک گذاري در شبکه هاي اجتماعي مثل Buffer استفاده شده ) به طور کلي اينکار مشکل بزرگي ايجاد نمي کند شايد مهمترين اشکالات ريخت بد و طولاني شدن آدرس هاست. انتخاب بين تاثير مثبت پيگيري کليک ها و نتايج منفي آن را به شما وا مي نهيم.
مطالعه ي 2014 RadiumOne study suggests بيان مي کند که اشتراک گذاري در شبکه هاي اجتماعي ( که تاثير مثبت اما غير مستقيم بر سئو دارد ) که به طور مستقيم با سايت و محتواي مربوطه ارتباط دارد از -آدرس هاي کوتاه شده بدون برند شما- با ارزش تر است.


برگرفته از مقاله ي : 15 SEO Best Practices for Structuring URLs

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر